Alla inlägg under november 2007

Av veronica - 24 november 2007 19:35

Vi ska ha gäster, så hela dagen gar gått åt till att städa. men jag har även hunnit med att bestämma att Carla och Ragge ska rädda mig. och även har jag hunnit spela lite bas. (Fick låna hem en bas från skolan över helgen för att kunna öva) Men jag vill inte, jag vill bara dö. Allt går åt helvete. Jag hatar det jag gör, jag hatar det jag INTE gör. ouf, tough life! Yeah


RIGHT. fitthora

Av veronica - 23 november 2007 19:27

Jaha, fredag. Äntligen!
Dagen har jag mest tillbringat i musiksalen pga luciatåget och öppet hus. Jag ska spela bas för jag är så cool. Trevligt!
Jag har varit på 2 av mina 5 lektioner denna dag. Laserdome efter skolan, med.. alla typ. Vi var.. 11 pers. Jag, Ragge, Gurra, Arvid, Jägo, Kalle, Johanna, Elin, Ludde, Anders och Olle. Vi körde mot två andra lag, som bestod av små fittknattar i typ 8-9 års åldern. Och de ägde skiten ur oss, bara för de körde så fucking seriöst! Till skillnad från oss.

Sen drog vi till gården. Ragge och Gurra stannade kvar på stationen för att vänta på Carla. Och Kalle, Johanna och Elin åkte hem till Kalle för att lämna hans väska. Och då jag, Jägo, Arvid och Anders skulle dra till gården direkt, men klockan var då 18:45 och gården öppnade inte förräns 19:30. SKOJ!
Så vi bestämmer oss för att dra hem till Anders, där fick jag spela baaas. Sköööj!

Sen typ runt 19:25 börjar vi dra oss tillbaka till gården, och där sitter Carla, Ragge och Gurra och väntar på oss *Gruppkram*
Sen kommer Kalle och tjejerna. Och en massa annat folk. vi sätter oss i några soffor och chillar. sen vandrar det in en annan trevlig filur vid namn Emma som jag träffade på Rockbjörken. vi sitter där och snackar till halv 10 då alla från kallhäll skulle dra hem, och jag ville inte åka själv hem, så jag fick dra då också. Yey! Kukvärld

Sen fick man en massa kramar, och även en gruppkram när jag skulle få min kram av Jägo. För då skulle Gurra och Arvid vara med.
Trevliga prickar!

Wohow, va cool jag är nu har en massa polare. Aww, fuckit!

Av veronica - 6 november 2007 22:17

Dagen var bra tills vi gick till bonäs. Kunde lika gärna stannat hemma hela jävla dan och plugga fittmatte. Eller bara ha allmänt tråkigt

"Every fucking memory of you I've finally forgotten,  came back to me."

Folk som älskar sig själva är överskattat, att hata sig själv är överskattat. Hela jävla världen är överskattad.
Ja, jag vet att jag är negativ, skulle du vara mig. Skulle du känna hat mot precis allt och alla också.

Turmion Kätilöt <3

http://www.youtube.com/watch?v=HISEPFnsQ-Q
Av veronica - 5 november 2007 15:34

Sajk, jag är bäst på bas. Sannerligen när vi skulle försöka spela Smoke on the Water, vilket gick åt helvete precis som allt annat i denna kukvärld.

Men, varför deppa. Det finns ju alltid någon emofitta det är mer synd om.

Jag älskar.


http://youtube.com/watch?v=4y-waHLz-TU&feature=bz302
Av veronica - 4 november 2007 21:48

Jag hatar matte.. över precis allt annat i denna fittvärld.
Min jävla mattelärare "vet" att jag kan få VG på kukprovet, så omprov på omprovet ska bli sååå himla roligt så det är inte sant!
Och fittannika är inte bättre.
God natt, dö

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards