Alla inlägg under mars 2008

Av veronica - 19 mars 2008 21:12

Okej, nu ska jag seriöst börja blogga!


Mitt liv.... Suger.
Det inser man lätt när jag med glädje bestämt mig för att bli fashioncore/skate-brud. Då kanske man får dras med andra snubbar istället för stora feta homosexuella rövhål/kukhuvud, whatever you feel for. Som inte bör nämnas.

Jag har idag varit och repat med Lomis band, för andra veckan. Mitt hemskt vackra såkallade band har en lokal på tisdagar, förra veckan var jag och Gustav, som  btw var de enda som var där i bandet, förutom Felicia och Klara som kom och gjorde oss sällskap, väldigt produktiva, vi lyckades hursomhelst skriva en låt: En drogtagande elefant. Och dessutom rockar jag på bas, jag äger så er alla jävla rövhål. Och jag lovar att ni ska få läsa min UNDERBARA blogg varje dag, eftersom jag faktiskt har planer på och skriva varje dag.. Bara att jag är så cptrött.

Men imorgon ska jag till Nathas land med Felicia, det ska bli skönt och komma iväg ett tag, MEN jag är tillbaka på måndag.

Jag har även kommit fram till att jag är hatisk, det finns dem jag faktiskt tycker om, och jag kan vara snäll... När jag känner för det. Just nu känner jag bara pmsdamp, och att jag lackar för minsta lilla grej.

menmen, whatever.. Detta var ju fint. naaat!

god natt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards