Alla inlägg under februari 2009

Av veronica - 21 februari 2009 20:00

Ha, tänk för att igår va jag busig. Jag hoppade iväg med Joel och Johnny från skolan till Bålsta. Vi mötte Christian i Bro. Sen hoppade vi vidare till Joel och de byggde lite data medans jag smsade med Natha, sen hoppade även hon till Bålsta, och hamnade på samma tåg som Billy. sen våldgästade vi morren.. sen drog vi till världens äckligaste jävla cphus.. Något övergivet sådant som jag älskar.

Sen skulle Morren käka. Sen drog vi till stationen där jag fixade två cigg till mig ^^ ahahah, sen drog vi till Billy. Där jag lyckades somna med Johnny, fast vi inte fick sova där.. sen efter jag vi sovit i typ.. en och en halvtimme. Så blir vi utkastade.. och då var det bara att gå ut och knata i en kvart och hamnade hos Morren.. Där jag och Johnny sov i hans syrras rum. Sen kommer Billy och Natha efter ett antal obesvarade samtal och sms där runt halv 1 till Morren och förstör min sömn. Eller vila. jag tror jag sov när de klampade in. Sen bar det av till Natha, och tjocka sig lite. Sen nu sitter man här.. fast i sitt hus, pga vissa... svårigheter med föräldrar ^^ Hahaha, jag kommer ha världens cplov om jag blir inburad.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards